2011年4月27日

自製的玉子燒

每次上日式館子都喜歡點玉于燒來吃.
熱熱的濃濃的蛋香, 厚厚的質感,
師傅一層層的將蛋加煎上去,
是手工的表現.
以為這是一個只有大師傅才能做的工作.

但一次閱報, 發現玉于燒也可以在家自己弄.
只要買對了煎煱便成.
報導亦推薦在無印可買到合心水的煎煱,
於是便趕快到店買一個來弄.

這是我第一次弄的玉子燒,
說易不難但又易學難精,
最緊要不能心急,
要以慢火一層層的加煎上去,
心急的話蛋不夠硬又不能反身,
很容易弄得一團糟.

這是我第一次弄的製成品,
味道似模似樣,
有足夠的醬油香,
不過質地就有待改善.

有興趣想試試嗎?
不過不是人人也可以試我的手藝呢...


7 則留言:

陳娃 提到...

有無落糖?

naruto 提到...

呢度要幾隻蛋呀?

Ogake 提到...

你好叻呀!!!!

F4 提到...

w: 一茶匙糖. 其實我個人已經夠甜. 通常我比正常要求的落少了點糖.

n: 這裡有4只蛋呀.

o: 你都可以試. 去無印買個煱. 只是$88. 抵屌.

naruto 提到...

如果煮一人份,用兩隻蛋,用呢個鍋煮唔煮到?

F4 提到...

如果咁少蛋, 會不會不夠厚?

naruto 提到...

你意思係一個人食四隻蛋呀?