2012年1月8日

I am Head of Asia

真人真事

某夜一中環派對上滿是年青的中產人士,
男人個個都像那些年青銀行家好Smart一日幾千萬上落的樣子.
女的人人都滿身名牌SET行個頭化好個粧美艷到不行.
個個滿口英文WELL聲不絕,
但每個人的態度就好像出來打獵.

酒吧的一角,
男的跟女的搭訕.
男: Hi, 你好呀, 我叫XXX.
女: Hello~ I am YYY.
男: 你好, 我在xxx銀行做投資的. 請問你呢?
女: 噢, 我是在 VC工作的.
男: OH REALLY? THE FASHION VC! 我一向都有留意時裝架.
女: OH REALLY?
男: 係呀. 不過呢, 我有覺得近年的時裝有點滑落了. 就算是什麼FASHION BRANDS XXX 及XXX都失去了當初的光彩...... (下刪200字的時裝偉論)
女: 你都好留意Fashion喎.
男: 係呀.... 咦, 你係VC邊間店做架?
女: Well, ACTUALLY~ I am the HEAD  OF ASIA!

1 則留言:

匿名 提到...

Woman, yay !!!!