2012年1月31日

F4愛情信箱 - 你(不)愛他

問: 我怕我跟男友的感情不能長久. 我們有很多拗撬,有時他氣得不會聽我的電話, 我對這段感情都不看好, 我可以怎麼辦?

F4: 我點知怎麼辦? 我又不認識你的男朋友, 點知佢想什麼?

問: 但我很愛他的. 我怕有一天他要跟我分手啦.

F4: 其實呢, 你唔好自己呃自己啦. 你一點都不愛他. 你上次才跟我說要我介紹些新男仔給你, 說你覺得跟他不會長久云云, 要識定其他人. 你自己唔鐘意佢才急急腳找後路吧. 好心你啦. 你咁愛佢又點有興致識其他人.

問: 唔... 咁我應該點做?

F4: 我點知點做. 不過, 最緊要唔好同佢有任何錢銀瓜葛囉. 好啦, 再見.



註: F4愛情信箱, 歡迎來信.

沒有留言: