2012年1月20日

集郵一次

媽媽喜歡買首日封, 尤其是生肖系列.
但今年她不在港, 買不到新出的龍年郵票, 所以就由我負責好了.

去到郵局, 嘩! 做乜咁長龍. 職員話大約要排2個小時喎. 好在有雜誌隨身. 都不致太悶.

門口排了一粒鐘, (期間覺得門口有野咬我隻腳, 回家後立即將全身衣服加消毒藥水洗滌) 終於入到去, 又一個蛇餅! 好似排迪士尼咁.


排到腳震終於買到了. 但$3面值的郵票已售罄. 你老味, 早講嘛. 現在唯有買其他三款. 這就是三缺一的小遺憾. 之後在場逐張仔細地撕及貼, 就像小時候跟姊姊去買郵票一樣.

最後就是打郵戳! 小時候姊姊老點我要將郵戳整個印在郵票上. 我照跟, 但現在想起覺得自己笨柒. 整個郵戳遮住點睇個DESIGN呢.

另買了這個小郵張之類的. 面值$10. 貴, 不過金色都LOOK PREMIUM囉.

2 則留言:

black lab 提到...

郵品,唔係可以上網訂架咩?

F4 提到...

好似係, 但我冇做到.
好似好煩咁架.