2011年7月18日

人生最寂寞的事

每次去台都總會去唱片店逛逛.
有些自家心水二手店是必經之路.
之前總會買到一籮籮才離開的.
而今次的結果是....














對! 只有這兩只!
嚴格來說, 其實只有一只!
因為阿妹的大碟不是二手的.
真的是破了自己最低入貨量!
辛姐的唱片其實我自己已有,
但之前氧化了,
我今次買回來只是貪平 (NTD 99),
而且很少聽,
因為這隻碟好難聽.

所以我今次是冇碟買的!
現場只剩下一大批NTD40的杜德偉蘇慧倫黃義達蕭亞軒陳慧琳...
要買的早幾年一出已買了,
現在真的買不下手,
我上次已經買了曾慶瑜及李度,
我都不知還有誰可買了!

唉, 人生最寂寞不過如此!

1 則留言:

Ogake 提到...

辛姐姐隻碟又唔係難聽既, 不過無風格無誠意, 出完隻韓劇碟順手出多隻日劇咁解囉~